CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 9, 2009

BREAK UP!!!( 20 FEBUARY 2009 -9 MARCH 2009) only 18 days…

Break up??? Knp? Salh aku atu dia???atu org lain?? Kenapa mesti mahu lebih dari 1 ???? kenapa mesti dua, atu tiga, ataupun 4??? Kenapa di saat aku mulai syg dgn dia.. kami putus?? Apa salah aku sampikan dia sgup cari org lain?? Aku tidak kongkong dia, aku x curang dgn dia, aku tak pernah tipu dia, kenap dia mesti curang dgn aku???? Aku btul2 sakit hati…. Sakit sgt2.. tapi x apa la.. mybe ini bukan jodoh aku.. mybe nnt aku dapt lg yg lebih baik dari dia… dunia ini luas… kita perlu terus kn kehidupan… tak paya fikir2 pasal itu itz not important ok.. I don’t care about him… hari demi hari masa akn berlalu.. bg aku teman hidup bukn la penting di dunia ini… buat apa ada pasangan klu x bahagia… semua itu x penting skrg niee aku mahu mula kn keehidupn baru. Lembaram baru …. X lama lg result spm kluar… insahAllah aku akn dpt result yg gempak… …. Skrg nie aku just mo tumpukn pada karier aku.. aku btul2 mahu countinue my study… aku ingt ckp ckgu aku… ckgu aku tanya..mana yang lebih penting kasih sayng atu duit…. Dlm kelas aku semua ckp kasi syg.. Cuma aku dan member aku ckp duit…. Ckgu aku tnya kenapa pilih duit… aku ckp… kasih syg bukan la segala2 nya…. Klu ada kasih sayng tapi tidak ada duit buat apa.. tetap gak x bahagia.. tapi kalu ada duit tidak ada kasih sayang hidup tetap bahagia.. kerana di dunia ini segala2 nya adalah duit… klu kita tidak ada kasih saying kita blh happy kn diri kita dgn wang yg kita ada.. contoh nya.. shopping, holiday, itu sudah membuat kita bahagia… bayangkan la org yg mengutamakan kasih sayng dari pada duit…hidup mereka ttp tidak bahagia kan… ialah… ada kasi sayang tp x da duit… mcm mana mahu makan??? Sedgkn mahu bahagiakan isteri or suami pun mesti ada duit….. so kita harus berfikiran kehadapan… jgn la fikir hal yang remeh temeh ni…. Huu boring la fikir hal cam 2…. Bgus kita enjoy kn…. Fikir mcm mana mahu Berjaya …. Macm mana mhu mencapai impian… macm mana mahu menjadi org yg berguna… itu yg harus kita fikir kan.. aku harap sgt2.. hidup aku sentiasa aman dan damai serta berjaya…. Tanpa lelaki perempuan blh hidup…. Whh….heheh bye

0 comments:

Post a Comment