CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 11, 2010

miss someone so much..

...“Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia...Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”...

td aku baru baca blog mmber aku.,.
best gila2..dohh dia ngn couple dia..
betul2 sporting la dorg..
boleh dikatakan dorg pasangan yg bahagai..
bayagkn la couple sudh 5 thun..
n still bersama
masing2 faham antara 1 sama yg lain..
aku harap for the next LOVE aku,..
aku dpt la pasangn yg best..n
memahami aku
care ngn aku,
baik,
matang, n yg paling penting
dia selalu buat aku happy..
best nya klu dpt mcm tu kn
couple bertahun2 pun x pa..janji SETIA..

1 comments:

andryAan

btul2.. ;)
hope for ur next love ur get someone can luv u shoo much... :)

Post a Comment