CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 4, 2011

Good Bye Ramadan Hello Syawal :)

Berlalu sudah tirai Ramadan pada tahun ini, Ramadan telah pergi Syawal pula yang menganti. Raya 2011 ni, sama seperti tahun2 lalu, berkumpul bersama family untuk diraikan bersama..

seperti biasa raya pertama kaum keluarga dan sahabat ayah dam mak tak henti2 datang bertandang (kata orang tua rumah tu murah rezeki ) dari pagi hingga la ke tengah malam. biar la penat seharian asal kegembiraan merayai kan Aidilfitri bermaknan buat kami sekeluarga. 

setiap Aidilfitri, keluarga bem sememang nya membuat juadah untuk hariraya dengan air tanagn mak bem, dari la kuih raya, kek, hingga la juadah seprti satay, nasi minyak, ayam dan sebagai nya..mmg sudah menjadi kebiasaan keluarga saya untuk mebuat sendiri tanpa membeli nya diluar.

btw apa2 pun tidak kira miskin atau kaya, kita sebagai umat islam harus menyambut kedatangan syawal dengan hati yang gembira .

oleh itu bem ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua para blogger ,harap raya kali ini membuat anda lebih bahagia berbanding raya2 sebelumnya..:)

As-salam :)


0 comments:

Post a Comment