CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 13, 2010

psstt....jom dgr cerita aku..

ohu,,apa perasaan korg bila kwn korg suka menipu, berlagak, perasan cantik, n persan pandai n everything dia ada..??

mesti SAKIT HATI kn????

mcm tu la juga aku,.mcm nie..aku nei ada la 2 org mmber nie..sorg lelaki..sorg lg pempuna..lelaki nie nama dia (S) yg pempuan plk nama dia (A)..sikap dorg dua nie mmg menyakitkn hati..
dua2 berlagak..nak di mula kn cerita..

yg si S nie,,
die nie x la kaya sgt..tp dia nie suka tunjuk lagak kt depn kwn2 die..termasuk aku la....die ckp la yg die nie selalu pe oversea..melancong..mula2 masa aku knl die..aku caya laa.tp bila lama2..aku fikir2 kn balik...die nie menipu...sbb klu org selalu pe oversea..mesti la berduit kn..n dressing pun mesti smrt kn..yg nie x..pe kolej..hari2 seluar slck yg sama..baju t-shirt yg sama..dh tu buruk lg tu..bukn nak menghina,..tp reality..dia dok ckp yg die tu ank org kaya..tp klu ank org kaya x kn guna baju yg buruk pun..even dia ckp dia low profile.tp x sngup dowh nak guna t-shirt yg blh dikatan boleh dibuang n dibuat kain lap..or alas kaki...aku x kish juga dia guna apa pun..tp dia ckp dia ank org kaya..so klu ank org kaya,.,.x kn guna mcm tu kn....dh tu..suka pinjam duit org..dh tu plk x byar balikk...dok merayu2..nak pinjam duit..die ckp die x leh kuarkn duit la,,cek yg mak dia bg salah akun number laa, ayah dia bg duit salah masuk laa..duit dia hilg la,.mcm2,.,,la dia dok tipu..aku dh fedup dah ngn sikp dia..aku buat bodoh je..mls nak lyn..
org mcm nie..x blh jd kwn..

yg si A plk..
dia nie pun dua kali lima gak ngn si S..dok berlagak..mcm hebt..penipu nombor 1..apa je org lain ada..dia pun ada gakk..mcm ari tu.,aku ckp laa.aku nak beli camre DSLR..dh tu dia ckp''ehh bemm aku pn ada tu cmare..tp aku tidak bawa aku bg tingal kat umh mak aku'' eiii germ siot apa2 jak mesti dia ckp dia pun..mcm ari tu..aku ckp la..aku sekrg dh x blh mkn pedas..klu mkn pun sikiit jakk..dah tu dia pun ckp '''sama kita bem x blh mkn pedas,sbb nnt aku skit perut..'' adoii,,,penipu jak kerje die,,sedgkn..ari tu Npk die mkn pedas, N klu kita pe kuar mkn mesti dia oedr nasi gorg kampung..km nasi gorg kampung tu pedas haha ( logik x apa dia ckp)x knnn??? ...hhh nak tipu je kerje die..BODOH

germm gila siot dgn sikap dorg nie..

so skrg nie aku dh x rpt dh ngn dorg ...
dh mls nak lyn...
kwn2 mcm nie..
mcm FAKE YOU..

1 comments:

bee padzil

juz hear what they said
masok tlinga kanan kluar tlinga kiri la bembem
hhahaha
b cool je

Post a Comment