CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 6, 2010

TIDAK segaja tertumpah air kat guest..:xD

last night aku ikut part time under college kat hotel place...so mlm tu kita org kena chiness set...
nak di mulakn cerita..masa tgh hidg mkn..dalm makan yg ke 4 atu 5( x silap la)..masa tu sayur...masa sy nak nak letak palte syur tu..aku telah tertumph kn segelas BEER kats seorg guest perempuan..dia org chines...masa tu mmg dress minah cina tu abis basah..maybe spender n coli di pun turut basah kot.. :X..ya laa apa x nyaaa...segelas beer tu tumpah..dah la minah tu guna dress pendek..aku pun apa lg mgg panik gile laaa...aku minta maaf smpi nak berlutut je..aku lap paki napkin..dah aku minta maaf lg..nasib baik die kata..''its okey'' nevermind...dah tu die blah pe toilet..
aku pun mmg panik gila..laa..aku pun pe la kasi tahu my manager ngn supervisor... masa aku bg thu dorg..aku dah pannik gile laaa aku takut aku kena marh doh..tp manager aku ngn supervisor aku kata..''dah2 ko x ya la panik hal kecil je tu" aikk aku pun pelik gak..knp die x mrh aku..masa dia ckp mcm tu aku mmg lega abis laaa..tp manager aku ada gak tnya ..''ko ada minta maaf x''?? aku kata "ada''..Dah tu manager aku pe gelak kn aku..sekali ngn supervisor aku..akun pun malu laa...dorg sempt lg ejek aku..dorg kata''tu laa wat keje terlalu gelojo'' hahah..aku pun senyum je la..panik aku dah hilg,..tp aku still rasa bersalah tau x..ye la aku rosak kn mood minah tu....dia dah cntik2 tp aku tumph kn air plk..nasib air beer.klu chines tea cm mana tu..hahaha aku xdpt abyg kn klu air yg tumph tu..air pans..hikhikhik..

tp apa2 pun aku mmg hppy la dpt supervisor ngn manegr yg sporting abis..even aku dah la budk baru..n buat kesalah yg besar plk tu..
dorg just ckp ..''u x ya risau..pasal tu..nnt sy handel kn..'' hahaha mmg best laa keja kat sana..,walupun penat n ada buat silap.....
dah nak balik kn..manager tu sempt lg kata..next time i nak u serv mkn untuk vvip..dah tu die gelakk..dn die kata..ko klu serv mkn ngn vvip..tp ko tumph kn air.,mmg aku kert kepala ko..lebih2 lg vvip yg terkenal,...dah tu dorg ketwa...aku pun jd malu dohh...
mmg cibai la dorg..perli aku mlm tu..hhahahah tp sbtu minggu dpn ada lg parttime..n dorg suruh lg sy join..haha..dorg kata laa..hal yg sy tumph kn air kat guest tu jd 1 pengalamnn..lain kali tumpah kn air pans..jgn air beer ...mahal tuuu....(hahaha dh tu dorg gelak) hahahah adoii...

smpi sekrg walupun benda tu dorg x ambik bert sgt..sy tetp rasa bersalah degn minh cina tu....
sgt2 bersalah...:( :(

apa2 pun sy hppy mlm tu...

n last thing i nak gi tahu..befor guest strt mkn..sy ngn beberapa budk yg lain terpilih untuk buat persembahn dari pihak hotell..haha mmg nervouse gile laa..ye la..buat persebhn tu..dha tu sy kena gune baju kebaya...dengan skirt yg belahan die smpi ke peha..hahah( sexy gile mlm tu)..
mmber yg terpilih mlm tu gak..ada gune baju chomsam, punjabi n mcm2 lg..kire nye pihak hotel buat mcm one malaysia..laa...depn vvip kita org kena tunduk homat..smbil bawa makann..yg ada patung kuda berlampu..haha mmg berat.....

korg klu baca jgn turut gelak tau..
aku dah malu dah kena gelak oleh dorg..
so korg jgn gelak kn juga..
jga korg ehh baca just baca..jgn gelakk..
hahahahah:D

0 comments:

Post a Comment