CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 24, 2010

my flight today..:)

on 24 may 2010..im back to sabah..yehaa..:) bgun jam 8.pagi..dah tu pe break frist kat mcd..dalm jam 9.00 baru siap nak kuar..brg mmg dh packing dari semalm..alaa brg bukn nye bnyk pun..sikit je..dah tu..dlm jam 10.00 baru kuar dari rumh..ambek texi antr pe LRT tamn melati..dah tu..dari sana pe KL.Sentral..sampi kl sentral dlm jam10.45..abes tu plk..beli tiket KLIA Express..and chek in kat KL sentral je..dah..tu..naik tren KLIA Express pe KLIA ..harga blh thnn rm35 :D..smou sana dalm jam 11.36...dah tu  xthu nak buat apa..masuk waiting bording awal2..n online..nasib abik seblh kerusi ada plug .:) online sampi jam 1.00..dah tu..jam 1.25..dah prepare nak masuk kapal..:D hati dah hppy dah ni,,haha x sbr nak smpi kk,.:) tepat jam 2.00 kapal berlepas..:)......masuk2 je..aku tetido..ahha time mkn bru or seblh aku bgun kn..dah tu abes mkn.aku tdo balik..sampi sampi KKIA( Kota Kinabalu International Airport) ..smpi2 je..mak aku dah tungu dlm keta.. miss her so much..im hug her and kiss..:) muahh...akhir nye leps gak rindu aku..muahhh....love u mom..

1 comments:

muas

hi bembem,.!!
nice post!

Post a Comment