CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 7, 2011

Happy Birthday to my beloved Daddy cool :)

Asalamualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang. hehhee :)


seperti entry saya di atas,,hemm hemm, hari ni hari jadi ayah saya!! Happy Birthday Bapak :) ayah saya dah berusia 71tahun, Alhmadulila beliau di panjangkan usia sehingga hari ini.. walaupun usia ayah bem dah cecah kepada 71tahun, tapi ayah bem still lagi sehat tau, masih lagi macho dan handsome!! TAK CAYA?? tak caya tgok pic bawa ni..hehe :) muda masih kan..:) masih macho lagi!! wahh bangga saya:) 

tapikan, saya sedih la tak dapat nak meraikan sambutan hari jadi beliau di rumah, sedih sangat2, tgok akak saya upload pic and send dekat fb dah tu Tag saya,,sedih nye..dorg buat bacaan doa selamat dan sekaligus tuk berbuka puasa..saya Jeles taukk..!!!! jeles sangat2...nak nagis rasanya,:(...mmg dah nagis pon...:(;(

tapi apal boleh buat kan,,dah takdir diri ini jahu dari keluarga, so kena la terima , hanya ucapan dan doa sahaja yang mampu bem bagi kepada Ayah bem..moga2 Ayah bem di lanjutkan lagi usia beliau, dan harap2 ke handsoman ayah bem x terjejas..hehhe :) 

HAPPY BIRTHDAY BAPAK :)

Nama: Tuan Haji Mohd Said Bin Senang 
Tarik Lahir: 7.8.1948
Umur: 71 Tahun

 ni la Ayah saya,,muda kan masih,,:) 

best nye dorang, dpt makan best2.. jelouse :(


3 comments:

Ku Azhar

thanks for joining :)
ku dh follow dh :)
klau blm follow cpt2 follow tau..hehehe

jemput datang claim cenderahati ye :D

Bembem Lensa Ashaari Minhat

saya dah follow awak dah:)

saya dah ambik dah cenderahati tu..btw thx ye :)

Azreena Wong

bembem .. bestnya dorang makan-makan ... miss to eat together with you at this kitchen .. tsk.. tskk :(

Post a Comment