CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

Majlis Puteri Deleylla's aqiqah

As Salam blogger!! ok..hari ni bem nak share korang pasal cerita2 Family bem pulak!! last 2 weeks before nak puasa, my Cousin ada buat majlis Aqiqah untuk anak dia yang ke empat Puteri Deleylla.. majlis tu berlangsung di kediaman untie saya di Subang Jaya. serius anak buah saya ini sangat2 la comel!! geram giler tgok muka dia yang tembab itu!! :)...

Ni la Puteri Deleylla ..

budak2 nak aqiqa pun ade pelamin tau..lawa kan!!

 my Hots cousin :) awauu 

 my Cousin also

 Ni makanan time Mjlis Aqiqah tu!!

Ada Kambing bakar tau!!! mmg Terbaik :)

btw pada hari yang sama, tetapi sebelah malam, kat umh untie saya buat Tahlil untuk Aruwah my Uncel..tapi saya tak dapat nak dtg, sbb bem ada hal pulak sebelah mlm tu, :( serius i miss him so much..


WE ARE JIRING'S Family

:) apa2 pun..saya Sayang Family saya!!!  LOVE JIRING'S Family
XOXO

0 comments:

Post a Comment