CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 3, 2010

knp perlu tungu selepas habis study???

"ramai orang kata..keje semasa belajar adalah lebih elok daripada keje selepas berlajar"
betul ke???
mmg betul pn...ye laa x kn korang nak cari pengalaman selepas stdy?? xde makanye korg stdy tingi2 tp xde pengalaman..cuba korg cari pengalaman semasa stdy..mcm aku nie..heheh:)
ye laa sambil meneylam minum air laa...maksudnya..sambil mencari penagalam, dapat gaji...$$$ poket pun penuh, pengalam pun bynak..hahahha:)

aku bukn apa, aku cari pengalam awal2 nie sbb aku takut nnt habis stdy,kena prtical, so nnt masa aku pratical aku x tau apa2..x sia2 aku gagl pratical..kn dah rugi..tu yg aku nak bersiap sedia dari awal..nnt aku juga yang untung, lebih2 lagi bidnag aku nie..dah la susuh nak mapus..adehh korg fikir jd chef nie bagus ke??? xde bagus nye...susuh ada lahh,,

nie nk cite sikit laa,,aku pernah nagis kot potong buah untuk 40 plate VIP dan 10 plate VVIP...sengsar doh..hanya tuhan je tahu..selama aku part time tu, hanay itu je yg aku rasa diri aku penat sgt..apa x nye potong buah ada 3 bakul, dah tu, potong mana boleh sembaragan,  kena potong dengan penuh hati2 dah keikhlasan, ye la tuk vip dan vvip kot...

tp apa2 hal pun itu cuma dugaan kecil sahaja..belum lagi yang the real kn..so aku kena tempuhi semua tu juga..tp tidak tahu bila je lagi..

bnyk lagi pengalam yg aku dapt masa kau keje pattiem, mmber ramai, pelbagai2 jenis makanan aku ambik recepi, dalm diam aku korek rahsia tau minta recepi dari chef yg tempt aku keje tu..
contoh nye: MEE KARI, RENDANG KAMBING, AYAM TANDORI, NASI BRIYANI KAMBING N AYAM, n mcm2 lagi la..penuh notes kan hp aku nie menu makanan..heheh:)

apa2 pun i love my job...
:)
enjoy with my pix >.<
 venue: PICC Putrajaya
 venue: PICC Putrajaya
venue: majlis MAHA Serdang


atcly ade lagi, tp x kn nak uplod semua kn..sikit2 sudh la..hahaha

2 comments:

kai azmier

keje rajin2.. dpt duet blnje2 k? hahax!

Bembem Lensa Ashaari Minhat

apa kata ko blnja shisha..hahah

Post a Comment