CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

new semester new life =)

Sem nie aku rasa berat nak tinggal kan...pejam-celik-pejam-celik dah habis Semester 4,,walaupun semester ni aku rasa penat sangat2 degan Assignment yang berlambak2, tidak seperti semester aku yang lepas...dimana aku sanggat happy untuk mulakan diri ke sem baru..tapi sem nie tidak !!!..humm Tapi aku happy sikit la  dengan semester ni..di mana tiap kali aku masuk kelas..mesti gelak ngn mmber2, xde marah2, gado2, lecture pun semester nie baik2 berlaka...aku betul2 berat hati nak tinggal kan..tapi apa boleh buat, masa tetap berlalu, hari tetap bertukar, begitu juga, bulan, tahun, dan semester akn bertukar,,,,

Tadi masa last class, semua dah complete, assignment, report, presentation, activity class, semua dah hantar dan dah di laksanakan... = ) Sem nie saya betul2 jadi budak baik...even kelas pagi saya jarang datang terutamanay kelas hari isnin pagi.. ;)

habis je semester nie, exam pulak yang menyebabkn jantung aku gugur ke bawa...my exam start 3 January 2011 until 9 January 2011...so i need to do the best...:)

Walau Berat  hati nak tinggal kn sem ni... tp dlm keberatan hati tu, ada juga kegembiraan...yang tersirat...(>.<)...apa2 pun, aku nak jadikan semua yang aku lalui semasa smester ini sebagai satu kenagan terindah...

GOOD BYE SEMESTER 4 
WELCOME SEMESTER 5

bye..bye

0 comments:

Post a Comment