CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 4, 2010

perasaan cinta datang kembali!! ADAKAH AKU BODOH

Kali nie apa nak jadi, jadi laa,,aku tak kisah..janji aku nak dia tahu bahawa aku suke die..(>.<)
aku tak tahu laa tetiba aku blh suka die..die baik kot, dia simpel, smrt, kemas, agak comel la, tp x comel sgt ( hehe). 

tp knp aku bodoh sagt2...disebabkn aku suka dia..aku larikn diri dari dia..sehingakn dia mcm x nak lyn aku je, sebb aku dah x layan die seperti dahulu..mybe dia kecik hati kot denagn aku, sebb aku x lyn die mcm dulu....sedangkn sebelum nie..kita org rapat..bolhe dikatakn rapat sgt2..hari2 mesj, tanya kabar, n sebaginya..

tp knp la aku bodoh sgt...mengelakn diri dari dia,.,hanya disebabakan aku suka die je..aku takut nak luah kn..jd aku mengegelakn diri dari padanya.. sebab aku rasa itu cara yg terbaik..tp aku salah..aku dah hancurkn persahabatn aku dgn dia..gara keegoaan hati aku..aku dah musnah kn persahabatn aku dgn dia..

im so sory H...i x bermaksud nak lukakan hati u, tp i x nak i makin sayag ngn u..i x nak u tau yg i suka kn u..sbb i segan nak bg tau u, yg i suka kn u, bukn dari kite dah jumpa tp dari kite selalu mesj lagi tau..i nak u tahu, yg i suka kn u.. :(

1 lagi yg aku rasa diri aku snagt bodoh, ade ke patut aku kapell ngn ek bf aku gara2 aku nak elakn perasaan sayang aku terhadap dia....bodoh kn aku...aku mmg bodh..AKU MMG BODOH..... aku ade tanya, kenapa die x mesj aku lagi, then die kata aku dah ade bf so die x nk gangu aku lagi..adoii..YOU..i terpaksa buat mcm tu you...i buat mcm tu sbb i x nak u tahu bahawa i suka kn u..YOU..i minta maaf...

i nak kite kawan seperti dulu lagi..kn i dah  janji nak belnja you makan kat satay kajang....

0 comments:

Post a Comment