CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 4, 2009

ingin break up..

Benci nya aku ngn dia… napa arr.. makin ari makin pudar hubungan kami…dia suka cri pasal ngn aku.. mcm2 dia ckp…aku ini la,, aku itu la,.,,eii geram nya aku.. ari nie mybe pergaduaan kami yg paling terbesar …hanya sbb pekara kecik jak…dia suka wat hati aku sakit..tp kali nie hati aku tu btl2 sakit..mcm ndk boleh diubati lg…enth la npa… aku ada gak ckp ngn dia…lau dia ndk suka or sayang ngn aku lg…di boleh lepas kn aku..tp dia ndk mo…dia ckp dia masi syg ngn aku…tp lau dia masi syg napa dia slu wat aku skait hati… skrg nie cara terbaik kami ndk paya contek buat sementara waktu… mmg aku akui dia kiranya bf aku yg paling baik sekali..dia slalu mengalah..walupun hal tu salah ak..tp cara dia buat aku tu mcm menyakitkn hati jka.. dia ckp plak..dia x segaja menyakitkan hati aku… huhuhu bodoh toll..tp x pa la.. biar la dia…aku mcm mo break jak ngn dia.. benci aku ngn dia…

3 comments:

The Three Musketeers

cian wa ko...
lek jak ko arh...
mmg gtu 2 lau org cple2 ney...
ko cua trus trng la ma dia pa yg ko skt ati ka apa ka...

Bembem Lensa Ashaari Minhat

huhu now end's of love suda..heheh

The Three Musketeers

mcm suka pla taw...hehehee

Post a Comment