CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 7, 2010

ada apa dengan UNIQLO??

Fuhh baru aku tahu..apa ada ngn UNIQLO...sbb first sekali aku tgok ikln die..kat bas rapid, ada ikln dari TOKYO ke KUALA LUMPUR..masa tu aku tertanaya2..apa ke maknanya benda nie.....sampi ade yg berasa pelik..dan mengkatakn ..''alaaa bas tu dari Tokyo la tu..singgah mai KL.."" hhahaha i just laugh..:D
copy paste dri mber FB aku..
so i just ignore them..^-^, Then bila aku di gempa gempurkn..(4 november) degn ajakn mmber aku, die kata..bem jum pe ''opening kedai baju Unoqlo kat BB..''... ''aku kata..apa ke benda nye tu jang,bintang apa lg tu''...then dia gelak ...bongok la ko bem...yg ikln dari Tokyo ke KualaLumpur tu laa..then aku baru teringt pasal ikln bas Rapid..thenn aku kata "ohhhhh itu, astagaaaa... kedai bju rupanya...aku pikir apa '' then aku gelakk...tp aku x join mmber aku pe sana..sabb aku ade hal hari tu..aku ade temu janji dgn mmber ..so aku x dpt join dorg Khiry..:(

tapi, hari demi hari, aku makin jeles dgn mmber FB aku yg mengkatakn bahawa kedai baju Uniqlo tu murah gile babi bai...tp ada limit die..dari 4november( masa opening) until 14 nov (x silp aku la)..baju2 die mmg murah2, dari RM80.00 boleh turun harga ke RM28...gile baii...siapa x nak ohh...dah tu T-shirt die mmg lawa2, kemeja, jeans, jacket, kasut, aishh lawa bonar jang...hahaha jeles nye aku..sbb aku x pegi lagi..

TAPI, masa aku nak pegi, (7.november) tu..fulamakkkkkkkkkk....org ramai gile kot kat kedai tu..baygkn la dorg Q-UP dari lot10 sampi ke kedai tu..( kedai tu berdepn dgn Pavilion)..sekali ada pagar2 lagi..dorg mmg sedia kn 0rg untuk kawal para custemr yg dtg...adehh..cm mana mo masuk oh..org ramai gile...jd aku ubh fikiran..alaa nnt je laa aku masuk..paya doh nak masuk skrg..kena ber Q-UP lagi..ikut turn...

humm so aku balik dgn kehampaan...xde beli apa2...;( then aku berfikir bila lg ada masa ke sana..dah la ada exam, and promosi pun masa exam..aishh..tp cool maa..exam belakng cerita..hahha..shoping dulu ya..:P mybe  this wesday aku pe sana kot... sbb exam 3paper sekali gus masa Tuesday nie...So after tht..boleh enjoy n shopping;:)

0 comments:

Post a Comment