CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 20, 2010

im the Real CHEF!!!

Hahha kehidupann seorang chef mmg menyedih kn...lagi2 aku !!! seorang perempuan yang lemah dah selalu mengeluh..entah laa...nie baru jadi partime ( chef ) belum lagi yang real!!! menagis darah laa aku...carving buah  yang sagt2 simple pun aku dah nak mengeluarkn air mata..:) serious...mmg penat gila2...tangan jadi lenguh...bayangkan laa 50 plat untuk VIP & VVIP...dan hanya dua orang jak yang buat..selalunya kiteorg dalam 5 orang potong buah..nie kali hanya 2 orang je...dah tu aku yang kupasa, bayangkan laa...kulit tembikai begitu tebal..uhh.....nasib ada mmber aku..dia tolong aku hias dalm plat..btw thx to VAE, sbb tolong aku~~ :) apa2 pun aku nak aku buat yang sebaik mungkin..kesabaran itu ada hikmahnya...:) I WANT TO BE A GOOD CHEF..

2 comments:

muas

sayer pun maw jadik best chef!!hii hihi

Bembem Lensa Ashaari Minhat

JOM laa muaz..kita jd chef yang terbaikk

Post a Comment