CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 3, 2010

im so sory for my Fans...:)

sory sgt2,,sabb aku just updte blog just pasal akak aku kawen ja..yg lain SUMPAH aku mals nak updte..huhu..arghh lantak laa..mls tahap hanjeng aku nak ingtkn kembali masa2 yg dulu,,hahah,.bodoh kn aku..aishhh..mmg banggang la aku nie skrg...enth la menjak hujung2 tahun nie..aku mcm lain semacam ja..first: pemalas gila babi, pastu jd bodoh sepanjag dlm kelsa,,hahah , dh tu kuat tidur..tiap kali dlm kelas mesti tidur..ahhahah mmg bodoh tahap babi laa aku nie..blog dah lama x updte..fans aku dok asyik tanya..
kemana miss bembem menghilng??? 
ahah mana blog kau.??
wei ko masi aktif ke blog kau??
masi hidup ke ko nie bem??
bembem bomm...updte la blog tu.,. 
hahah aku pn dok gelk ej klu dorg tny mcm tu hikhik..tp xpe la..skrg bembem dah kembali normal kn..heheh skrg nie everything yg special berlaku..aku bg tau korg ekk..jgn tny2 lg soaln yg mencarut..nnt aku sumbat telur baru tahu..hahahah..:P

YEH--YEH bembem kembali NORMAL...tp nnt balik menjadi sot..:) 


0 comments:

Post a Comment